Thursday, April 12, 2007

Дали пък графоманията не ме обзема?

Днес съм много сърдита!
Като малка имах едни лепенки с хипопотами - червен и зелен - на зеления пишеше "Днес съм в добро настроение!", а червеният гледаше разярено и надписът му гласеше "Днес съм много сърдит!" От време на време се сещам за тези детински лепенки - колко точно и недвусмислено, изразяват настроенията ми - вместо да обяснявам надълго и нашироко - показвам червената лепенка и всичко става ясно...
Обаче ужасно мразя, когато не знам за какво конкретно съм сърдита, ей така дразня се от най-малкото и се вглеждам в себе си да установя причината, но не я виждам и това си е...
Нищо де, взе да ми поминава.
Хайде, стига празни приказки!


Една от любимите ми Яворови снимки! Някак си почти портретна... на ината ми да продължавам да се сърдя, щом веднъж съм започнала!