Monday, April 23, 2007

Karmacoma

Dont wanna be on top of your list,
Monopoly improperly kissed

Пролетта изтича между пръстите ми като пясък. Така се разпиляват и дните от 27-мата ми година, неусетно, безшумно, неумолимо водейки ме към 28-мата. Не съм доволна. Осъзнавам, че това е най-хубавото време, а го пропилявам, правейки нищо. И знам, че ще съжалявам, за това как празно и глупаво съм го изхабила. Но не знам с какво да го осмисля, така че да не съжалявам. Колко тъпо! Дори не чета. След "Кафка на плажа" сигурно ще мине доста време, преди нещо да ме грабне така силно... Ами, не чета, чета блогове. Превръщам се в пристрастен маниак дори...

Миналата година на този ден:


Попаднах случайно на едни групи, които ми бяха любими преди време, а после ги бях забравила напълно за години наред. И сега вкусът от преоткриването е невероятен!

Концертът на De-Phazz беше страхотен!!! И толкова кратък!!! Искам пак!