Wednesday, April 11, 2007

Starting...

Хм! Дали и това ми начинание ще е като останалите - всяко чудо за три дни, времето ще покаже.
Засега съм здраво ентусиазирана от липсата на правила и догми, и дори минимална нужда от съобразяване с евентуално четящи, изпълнена с вдъхновение от готини писаници на съвсем непознати и леко пърхаща от неизпитвана досега космическа свобода да творя дори и невъобразими тъпотии - оказва се, че все на някого могат да се сторят интересни?!?!?! Ама то с всичко май е така, хахаха...

Но като знам как ме мързи да се занимавам с подреждане - на мисли, стаи, дрехи, снимки, приоритети... и като се прибави, че съм отвикнала да пиша на кирилица пфуууу срамота!, кой знае кога и как ще си зарежа блога на произвола... Ето, дори цветето, което ми подариха за 8-ми март умря, но на другите колежки също им умряха, явно причината е в липсата на корени, не в мен.

За начало имам няколко идеи, от които съм обсебена неистово напоследък... Lately, I find myself...

Things to DO

Първо - да опиша пътуването в Америка, защото ще го забравя - не цялото, разбира се, но дребни нещица, които пропускаме, нахвърляйки главното, бързайки да не отегчим приятелите. Така забравих някои моменти от Лондон вече. Добре че толкова често имам flashbacks и както си седя пред монитора, изведнъж се озовавам притихнала в сумрака на Темпъл или заслепена от декемврийското слънце край Босфора, а всяка година, щом свие първият софийски студ, ми става едно такова носталгично-Пражко... и замечтавам за сварьено вино и тесни калдъръмени улички... Мммммммммммм!!!
И да кача снимките най-после!!!

Второ - да направя подробен план-маршрут за пътуването наесен - с точки за спиране и задължителни места за гледане - points of interest - eдно от любимите ми неща по пътя из Америка - със специално обособено пространство за спиране на коли, парапет и възможност за снимки или просто за гледане, но най-уникалното, разбира се е табелата, която те предупреждава още отдалеч, че след еди колко си мили предстои такова място - да се подготвиш...
Ето заради такива неща ми хареса там!